Kendimi ifade ve eşya ile münasebetimi tayin ve kainattaki yerimi tespit gibi hususlar...*

Tuesday, August 31, 2010

Berlinale hakkında

Isabella Rossellini bu sene jüri başkanıymış. Kendisini de annesini de çok severim. Aşağıdaki resmi de sen neymişsin dedirtti bana:


Bir diğer sevilesi sayılası insan Werner Herzog da (ki geçen seneki jüri başkanı oydu) açılışı yapacakmış. Grizzly Man, ve Encounters at the End of the World'den sonra artık gözümü karartıp Klaus Kinski'li filmlerini izlemeliyim diyorum. Bu noktada Klaus Kinski korkumu yenmek için Ahmet Cihat'a güveniyorum, beni yalnız bırakmayacaktır umarım.

4 comments:

Ahmet C. Toker said...

my favorite fiend'den baslamamiz lazim.

kendisinin ne kadar nevi sahsina munhassir bir sahsiyet olduguna bir ornek:

http://www.youtube.com/watch?v=c0Efhz8jxNI

e. pınar said...

Ondan baslayalim evet. Video da gerdi beni gercekten.

Nazlı said...

Ne hos resim, muthis guzel hatun, genlerin ilahisi diyelim.
Dun gece The Baader Meinhof Complex'i izledim ve begendim, izlemediyseniz eger bu filmi de begenebilirsiniz diye dusundum http://m.imdb.com/title/tt0765432

e. pınar said...

Evet izleyeyim dedikten sonra unuttugum filmlerden bu. Sagol canim, hatirlattin. Yalniz, alman filmlerinde Bleibtreu'yu oynatmak zorunlu sanirim :)